De første resultater fra Back2School projektet

Mikael Thastum har netop præsenteret resultater fra pilotafprøvningen af Back2School projektet ved ABCT’s Annual Convention i San Diego, USA.

Association for Behavioral and Cognitive Therapies (ABCT) afholdt i november deres 51. Annual Convention i San Diego. Her præsenterede og diskuterede professionelle, der arbejder med kognitiv adfærdsterapi, den sidste nye forskning og resultater på området.

CEBU - Center for Psykologisk Behandling til Børn og Unges leder, Mikael Thastum, præsenterede her centrets seneste forskning og resultater i forbindelse med projektet Back2School. Heri undersøger CEBU i samarbejde med Aarhus Kommune et nyt behandlingstilbud til børn og unge med bekymrende skolefravær. Læs mere om Back2School her.

Se Mikael Thastums poster her.