Houborg, E. & Tigerstedt, C. (2003). Introduction. I E. Houborg Pedersen & C. Tigerstedt (red.), Regulating Drugs: Between users, the police and social workers (s. 5-8). Nordic Council for Alcohol and Drug Research.
Elmholdt, C. (2003). Kreativ læring er ikke nok. I K. Nielsen & S. Kvale (red.), Praktikkens læringslandskab - At lære gennem arbejde (s. 82-95). Akademisk Forlag.
Nielsen, K. (2003). Lærlingelære i bageriet. I K. Nielsen & S. Kvale (red.), Praktikkens læringslandskab - At lære gennem arbejde (s. 99-110). Akademisk Forlag.
Nielsen, K. (2003). Mästerläre som lärandeform av i dag. I A. Winbladh & B. Quist (red.), Vem väver kejsarens nya kläder? En antologi om det praktiska lärandets konst (s. 100-116). Stockholm Hantverksförening, Handkraft.
Nielsen, K. (2003). Når eleverne selv skal sige det. I K. Nielsen & S. Kvale (red.), Praktikkens læringslandskab - At lære gennem arbejde (s. 219-235). Akademisk Forlag.
Tønnesvang, J. (2003). Personbårne betydningsdimensioner. I A. Aboulafia, H. H. Hybschmann, T. Hansen & J. Bang (red.), Virksomhed, betydning og mening (s. 211-226). Roskilde Universitetsforlag.
Houborg, E. (2003). Producing the voice of socially excluded people. I E. Houborg Pedersen & C. Tigerstedt (red.), Regulating Drugs: Between users, the police and social workers (s. 33-50). Nordic Council for Alcohol and Drug Research.
Jeppesen, H. J., Kleiven, M. & Bøggild, H. (2003). Program. I Shiftwork International Newsletter, 20(2) (s. 104)