Ph.d.-forsvar: "Depression og rehabilitering efter hjertelidelse - teorier, resultater og praktiske implikationer"

Med henblik på erhvervelse af ph.d.-graden i psykologi præsenterer ph.d.-studerende Sidsel Bekke-Hansen sin ph.d.-afhandling ved en offentlig forelæsning efterfulgt af et forsvar.

Onsdag 21. november 2012,  kl. 14:15 - 16:15

Aud. 011, Bygn. 1324, Bartholins Allé, 8000 Aarhus C

Psykologisk Institut

Emnet for forelæsningen er:

"Depression og rehabilitering efter hjertelidelse – teorier, resultater og praktiske implikationer"

Afhandlingen har titlen:

”Interplay of Heart and Mind – Aspects of Cardiac Psychology"

Bedømmelsesudvalg:

• Professsor Berit Rokne, Bergen Universitet
  • Adjungeret Professor, dr.med., Mogens Lytken Larsen, Odense Universitetshospital
  • Professor, MSO, Ole Steen Kristensen, Psykologisk Institut, Aarhus Universitet (formand)

Forsvaret ledes af professor Esben Hougaard, Psykologisk Institut, Aarhus Universitet