Fire gratis møder om Ken Wilbers tænkning på AU

Ken Wilber er amerikansk filosof, mystiker og videnskabsteoretiker. Den integrale teori er Wilbers bud på en samlende teori om alt: Viden-skab, psykologi, religion, samfundsvidenskab, æstetik, spiritualitet o.a. - dvs. det hele!

torsdag 12. marts 2015, kl. 19:00 - onsdag 22. april 2015, kl. 21:00

Studenterhus Aarhus, Ndr. Ringgade 3, 8000 Aarhus C.

Fire foredrag

• 1. gang: 12. Marts - Professor Jan Tønnesvang: Integral perspektivisme. Lokale: Mogens Zielerstuen.
  • 2. gang: 25. Marts - Ph.d. stud. Simon Elsborg Nygaard: Bæredygtig trivsel - Et integrativt perspektiv. Lokale: Richard Mortensens Stuen.
  • 3. gang: 8. April     - Idéhistoriker Karsten Skipper: Integral Spiritualitet og kristen tradition. Lokale: Mødelokale 2 Konferencecenteret
  • 4. gang: 22. April   - Præst og retræteleder Peter Ruge: Integral Livspraksis - En udfordring til  kristen spiritualitet? Lokale: Richard Mortensens Stuen.

Tid og Sted: Alle foredrag er i tidsrummet kl. 19.00-21.00.
Alle møder foregår i Studenterhus Aarhus, Ndr. Ringgade 3, 8000 Aarhus C.

Se foredragene på video

Foredragene er gratis, og det er frivilligt, om man vil komme til ét eller alle fire foredrag.