Ph.d.-forsvar ved Mie Birk Haller

Titlen på afhandlingen er: Spaces of Possibility. The contrasting meanings between regular and treatment wings in a Danish prison.

Mandag 26. oktober 2015,  kl. 13:30 - 15:30

Sted

Med henblik på erhvervelse af ph.d.-graden i Social Science and Business præsenterer ph.d.-studerende Mie Birk Haller sin ph.d.-afhandling ved en offentlig forelæsning efterfulgt af et forsvar med titlen:

"Space, time, identity: The meanings of regular and treatment wings in a Danish prison."

Tid og sted:

Mandag den 26. oktober 2015 kl. 13.30  i Jeppe Vontilius-auditoriet, bygning 1252, Universitetsparken, Bartholins Allé 3, 8000 Aarhus C

Bedømmelsesudvalgets medlemmer er:

• Ben Crewe, Deputy Director of the Prisons Research Centre and Director, M.St. Penology Programme ved Institute of Criminology, Cambridge University
  • Katrine Schepelern Johansen, leder af Kompetencecenter for Dobbeltdiagnoser, Region Hovedstadens Psykiatri
  • Karen Elmeland, lektor, Aarhus Universitet (formand).

Det er professor Mads Uffe Pedersen, Center for Rusmiddelforskning, Aarhus Universitet, der leder forsvaret.