IGP Konference 2018

Oplysninger om arrangementet

Lørdag 10. marts 2018,  kl. 10:00 - 18:00

Bartholinsallé 13, bygning 1343, Juridisk auditorium, 8000 Aarhus C

Programmet omfatter disse oplæg med efterfølgende spørgsmål og diskussion. Konferencens oplæg foregår på dansk og engelsk.

• Andreas Weber: Individuality as Desire. A biological perspective on self-regulation.
  • Carsten Rene Jørgensen: Identitetsfunktion, mentalisering og selvregulering i senmoderniteten.
  • Mia Skytte O’Toole: Et integrativt perspektiv på emotionsregulering.
  • Hanne Hostrup: Dialog – opmærksomhed – accept. Gestaltterapiens arbejde med selvregulering.
  • Jan Tønnesvang: Kvalificeret selvbestemmelse og vitalisering i regulering af sit liv.

Tilmelding sker ved betaling af konferencegebyr senest den 10. februar 2018: 850 kr.

Ved tilmelding inden den10. januar 2018: 750 kr

Yderligere 100 kr. rabat for medlemmer af Psykologforeningens IGP netværk.

Psykologistuderende: 350 kr.

Der er inkluderet frokost og kaffe i ovenstående priser Beløbet indbetales på Konto: 0400 4022331251 (Lån og Spar bank) Indbetalingen skal mærkes tydeligt med dit navn og konference 2018 – send samtidig en tilmeldingsmail til stinely.aarhus@gmail.com, så du kan få tilsendt det endelige dagsprogram mm. Kvitteringen skal medbringes og er din adgangsbillet til konference, frokost og kaffe.

IGP konferencen arrangeres af Forskningsenheden for Integrativ Psykologi, Psykologisk Institut, School of Business and Social Science, Aarhus Universitet og Dansk Psykologforenings Netværk for Integrativ Gestalt Praksis.