Back2School projektet til konference i Bulgarien

Under årets EABCT konferencen i Sofia, Bulgarien, var Back2School projektet repræsenteret af professor og centerleder Mikael Thastum og PhD.-studerende Daniel Bach Johnsen.

Under konferencen arrangerede de et videnskabeligt symposie sammen med forskere fra MindMyMind projektet i København, med særligt fokus på psykologisk behandling af børn og unge, og erfaringer fra Back2School projektet.

Udover deltagelse i konferencen, deltog Mikael og Daniel i en workshop med fokus på at udarbejde internationale standarder og retningslinjer for fremtidige forskningsprojekter, der omhandler angstlidelser blandt børn og unge. Workshoppen blev arrangeret af Cathy Creswell  og Maaike Nauta, og hvor flere ledende forskere indenfor forskningsfeltet angst hos børn og unge deltog.