Workshop om Integrativ Adfærdsterapi Til Par

Psykologisk Institut og Center for Familieudvikling inviterer til to dages workshop om Integrativ Adfærdsterapi Til Par (IATP) ved Dr. Andrew Christensen fra University of California (UCLA).

tirsdag 10. september 2013, kl. 10:00 - onsdag 11. september 2013, kl. 16:00

Richard Mortensen Stuen, Fredrik Nielsens Vej 2-4, 8000 Aarhus C

Psykologisk Institut og Center for Familieudvikling

Den 10. og 11. september 2013 holder Psykologisk Institut og Center for Familieudvikling i samarbejde en workshop om Integrativ Adfærdsterapi Til Par (IATP) - på amerikansk kendt som IBCT.

Som central oplægsholder hentes psykologiprofessor Dr. Andrew Christensen fra University of California (UCLA) til Aarhus. Dr. Andrew Christensen har sammen med sin nu afdøde kollega, Neil L. Jacobson, udviklet den evidensbaserede metode til parterapi IATP.

I en kombination af oplæg, filmklip, diskussion og rollespil vil Dr. Andrew Christensen give deltagerne et grundigt indblik i det teoretiske og empiriske fundament for metoden.

Dagene vil desuden byde på indlæg fra post doc. Tea Trillingsgaard, centerleder og psykolog Annette Due Madsen, uddannelsesleder Søren Marcussen og udviklingsleder Mattias Stølen Due samt et par musikalske indslag.

Læs mere om arrangementet og tilmeld dig her